ART FM w Siódmym Niebie

ART FM realizuje kampanię nowego produktu "Siódme Niebo"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

25 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania soków owocowych „Siódme Niebo” przygotowana przez agencję reklamową ART FM.

Soki promowane są za pomocą 30 i 15 -sekundowych filmów w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz 15 sekundowych spotów w RMF FM i Radio Zet. W późniejszym terminie kampanię uzupełnią skróty 10,  5 oraz billboardy sponsorskie. Kampania potrwa trzy miesiące.

Kampania pod hasłem „Siódme niebo: nie tylko dla świętych” ma charakter czysto produktowy - zarówno w klimacie reklamy, jak i jej fabule, główną rolę odgrywa nazwa i opakowanie produktu.

Przygotowaniem strategii, kreacji, produkcją, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ART FM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji