SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda atakuje

1 lutego b.r. ruszyła kampania reklamowa Škody, poświęcona promocji nowego, ekonomicznego silnika TDI w modelu Skoda Octavia

W przekazie reklamowym położono nacisk na oszczędne zużycie paliwa. Reklamy będą widoczne przez miesiąc na dwóch rodzajach nośników umieszczonych na stacjach benzynowych w całej Polsce. Wykorzystywane nośniki to nakładki na pistolety paliw oraz dwustronne ramki ekspozycyjne przy stanowiskach do tankowania. Nakładki mają powierzchnię 70 cm 2, ramki zaś wymiary A3 i A4. W obu nośnikach materiałem jest papier chroniony folią. Eksploatację powierzchni reklamowych na stacjach prowadzi firma Akcent Media, będąca spółką zależną AMS S.A. Za koordynację sprzedaży odpowiadają struktury sprzedażowe AMS.

"Jest to pierwsza zakrojona na tak dużą skalę kampania reklamowa na stacjach benzynowych i pierwsza taka kampania Škody. Mamy nadzieję, że wkrótce inne firmy z branży motoryzacyjnej docenią to medium, ponieważ nakładki na pistolety i ramki ekspozycyjne - choć są niewielkich rozmiarów -  pozwalają na precyzyjne dotarcie do grupy zmotoryzowanych klientów" - komentuje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes Zarządu AMS ds. Sprzedaży.

Za zakup mediów do tej kampanii jest odpowiedzialna agencja Carat, a kreację przygotowała firma Peppermint z Poznania.

Dołącz do dyskusji: Škoda atakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl