SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam

„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce Polsatu oglądało średnio 1,38 mln widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17,7 mln zł.

„Trudne sprawy” nadawano w dni powszednie o 14.50. Premierowe odcinki serialu pokazane w okresie od 11 lutego do 28 maja br. gromadziły średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 21,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Zdrady” przegrały z „Ojcem Mateuszem” i „Na Wspólnej”

W paśmie emisji produkcji Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 11,29 proc. zajęła stacja TVN, nadająca wtedy „W11 - Wydział Śledczy”, „Kocham.Enter” i „Sąd rodzinny”. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,43 proc.; gł. seriale fabularne, „Wiadomości” i „Pogoda”) oraz TVP2 (4,85 proc., dokumenty z cyklu „Świat bez tajemnic” oraz powtórki seriali). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat też był liderem, ale za TVN znalazła się Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Trudne sprawy

1381715

21,76%

23,80%

TVN

716668

11,29%

11,08%

TVP1

598399

9,43%

5,59%

TVP2

308041

4,85%

5,68%

 

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu paradokumentu wyniosły 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
fajne są paradokumenty. oczywiście nie każdy odciek bo niektóre są nudne,ale idzie wybrać coś fajnego
odpowiedź
User
Zdzichu
Mamy strasznie skretyniałe społeczeństwo...
odpowiedź
User
ja
Jeden program gorszy od drugiego. A nie zaczęły się jeszcze wakacje.
Trzeba mieć tupet, żeby za produkowanie tak żenujących programów chcieć opłacania abonamentu.
Podział ramówki na sezony wiosenno - jesienne tylko pogarsza sytuację.
odpowiedź