SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

Teleturniej „On i Ona”, emitowany w Polsacie w niedzielne popołudnia, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVP, okazał się jednak lepszy od TVN.

1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

Średni udział w rynku wyniósł 14,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 14,52 proc. udziału w rynku 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 10,98 proc. i 13,95 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49).

 

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
21-03-2010254348419,76%19,84%
28-03-2010210457118,12%19,24%
04-04-2010155934614,95%14,73%
25-04-2010138282114,26%14,50%
02-05-2010107660211,69%10,77%
09-05-2010144880114,55%13,91%
16-05-2010158572312,99%12,88%
23-05-2010129361213,58%15,69%
30-05-2010113673611,38%10,28%
06-06-20108040148,96%10,14%
średnio149356714,30%14,52%
Średnio 2009111693910,98%13,95%


Liderem pasma była Jedynka z 3,06 mln widzów i 29,21 proc. udziału w grupie 4+. Kolejna pozycja z 1,78 mln osób i 17 proc. udziału przypadła TVP2. Za Polsatem – na czwartej pozycji znalazła się telewizja TVN z liczbą 896 tys. widzów i 8,56 proc. udziału. 

  
    Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP1305754929,21%
TVP2178098517,01%
POLSAT149356714,30%
TVN8961598,56%


Wpływy reklamowe wokół formatu wyniosły 5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). W profilu widowni dominowały osoby po 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do jego kontynuacji. 

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH %AFF
PłećMężczyźni40,21%84
 Kobiety59,79%115
Wiek 4-92,23%37
  10-154,96%71
 16 - 193,38%58
 20 - 244,06%50
 25 - 297,05%79
 30 - 346,72%82
 35 - 396,25%88
 40 - 445,52%86
 45 - 498,47%119
 50 - 5413,51%164
 55 - 5911,79%155
 60+26,05%134
Wlk. miastaWieś42,71%110
 < 50 tys.26,70%111
 50-100 tys.8,05%94
 100-200 tys.7,24%91
 > 200 tys.15,29%75
ZawódTop management4,09%53
 Pracownicy średniego szczebla12,48%86
 Pracownicy fizyczni i rolnicy23,88%118
 Emeryci34,82%140
 Inni24,73%76
WykształceniePodstawowe59,51%130
 Średnie26,74%90
 Wyższe6,56%57
 Inne7,20%55

 
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą  udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.

Program produkuje ATM Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
cały Polsat - totalne dno
odpowiedź
User
Sucks
Wirtualnemedia powinny sie nazywac wirtulnamanipulacja choć akurat manipulacja jestu tu całkiem realna.
odpowiedź
User
ambroziak
o jakiej manipulacji piszesz? na czyja korzysc niby?
odpowiedź
User
Sucks
wczoraj umieściłem tu komentarz krytyczny wobce poprzedniej wersji tytułu. zaczynał sie od "tylko". Tytuł zmieniono, ale komentarz usunięto.
odpowiedź
User
tictak
Mógł być hit, ale bardzo źle dramaturgicznie zrobiony program... ATM nie stać na dobrego scenarzystę? Dobrego realizatora?
odpowiedź