SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln widzów „Po prostu” Tomasza Sekielskiego. TVP1 planuje kolejny sezon

Program Tomasza Sekielskiego „Po prostu” przyciągał do TVP1 zimą i wiosną średnio 1,46 mln widzów. Audycja przegrała ze wszystkimi swoimi konkurentami z pasma, ale powróci jesienią. Wpływy z reklam wyniosły 6,5 mln zł.

Article

„Po prostu” to autorski program reportersko-śledczy Tomasza Sekielskiego. Magazyn wszedł na antenę 8 stycznia br. i był nadawany we wtorki o 20.20 aż do 4 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia programu wyniosła 1,46 mln osób. Przełożyło się to na 9,17 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 7,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, emitująca w tym czasie głównie końcówkę „Barw szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 32,52 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasowała się TVN („Na Wspólnej”, „W11”; 14,25 proc.), a na trzecim - Polsat (filmy fabularne; 13,16 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 też była czwarta, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 169 730

32,52%

28,71%

TVN

2 265 515

14,25%

14,02%

Polsat

2 091 787

13,16%

15,56%

TVP1 - Po prostu

1 457 286

9,17%

7,02%


Łączne wpływy z reklam przed i po emisji magazynu wyniosły 6,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy zadowoleni z jakości programu i jego wyników oglądalności. Półtoramilionowa widownia w paśmie, gdy nadawane jest „M jak miłość” i hity filmowe w Polsacie, to znakomity rezultat - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.

„Po prostu” powróci na antenę Jedynki jesienią. Być może trafi wtedy jednak do innego pasma. - Będzie to zależeć od tego, co znajdzie się w naszej ramówce i w ramówce konkurencji - tłumaczy nam Radziszewski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów „Po prostu” Tomasza Sekielskiego. TVP1 planuje kolejny sezon

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
1. Umieszenie programu w tym paśmie to jeden z większych błędów. Widzowie od lat byli przyzwyczajenie, że zobaczą tam film, nie zobaczyli, przełączyli. Jak można być zadowolonym z oglądalności, gdy Jedynka straciła w tym pasie widzów? 2. Zgodnie z przepisami TVP powinna produkować wlasne programy publicysyczne, a nie kupować od firm zewnętrznych. Dlaczego tego nie robi? Za jakie pieniądze kupuje? Dlaczego TVP nie wykorzystuje swoich pracowników?
odpowiedź
User
numer
W ostatni wtorek M jak Miłość nie było, a udziały rynkowe Sekielskiego wyniosły 10 procent. Radziszewski się ośmiesza. Cały ten transfer to kompletna porażka pana dyrektora, a nazywanie kompletnej klęski znakomitym wynikiem tylko dowodzi, że pan dyrektor nie ma problemu z tym ze się kompromituje.
odpowiedź
User
asa
TVP to telewizja bez reguł i kryteriów oceny. Liczy się samozadowolenie i układy. W żadnej dużej stacji ten program nie utrzymałby się w tym paśmie. Nie byłby nawet wprowadzony
odpowiedź
User
Wanda
Godzina programu jest nietrafiona.Ok.20.00 ZAWSZE powinno być miejsce na film.Program Sekielskiego powinien być emitowany po 21.00,takie są reguły publicystyki w TVP.Jaworowicz po 21.00 sobie radzi...
Podejrzewam,że sam dziennikarz postawił takie warunki,aby być o godz. 20.15.
odpowiedź
User
john
Czyli średnio nieco ponad 10 tysięcy widzów na kilogram prowadzącego, kiepściutko...A Radziszewski kolejny raz udowodnił, że nie bez powodu wyrzucano go z firm, które znają się na robocie, tylko w TVP może spokojnie oszukiwać sam siebie, że ma sukces
odpowiedź