1/5 wiadomości na Twitterze powiązanych z markami

Co piąta wiadomość umieszczana w serwisie społecznościowym Twitterzawiera jakiś rodzaj zapytania bądź informacji na temat określonegoproduktu lub usługi związanego z marką.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z analizy ponad pół miliona wpisów w mikroblogu,przeprowadzonej przez zespół badawczy z Penn State University.

Wiadomości powiązane z markami najczęściej są prośbą oinformację odnośnie danego produktu lub usługi, albo odpowiedzią natego typu prośbę. Wpisy te kierowane są do znajomych, osóbśledzących na Twitterze danego użytkownika, a także do samych firm,do których należą marki.

Jak stwierdził szef zespołu badawczego prof. Jim Jansen z PennState University, większość omawianych wiadomości odnosi się domarek w tonie pozytywnym. Jego zdaniem wyniki analizy pokazują, żeTwitter ma szansę stać się "pod względem wpływu komunikacyjnego"tak samo ważnym narzędziem dla reklamodawców jak poczta e-mail.

źródło: paidContent

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu