SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,73 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu”, TVP1 wiceliderem

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” od początku nowego sezonu śledzi średnio 1,73 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest druga w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecia w 16-49.

Tadeusz Sznuk, prowadzący "Jednego z dziesięciu", fot. TVPArticle

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 31 sierpnia do 22 grudnia br., wyniosła 1,73 mln osób, co przełożyło się na 13,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 6,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o 18.55.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 16 listopada. Przyciągnął przed ekrany 2,15 mln osób.

TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 20,22 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do Polsatu, emitującego „Wydarzenia” (12,97 proc.), a czwarta - do TVP2 (gł. „Uzdrowisko” i „Kozacka miłość”; 4,23 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce trzecie.

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.

Do połowy stycznia 2018 roku teleturniej pokazywała TVP2. Telewizja Polska w trybie natychmiastowym zdecydowała o przeniesieniu kultowego cyklu do TVP1.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,73 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu”, TVP1 wiceliderem

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karo
Jedyny wartościowy program obecnie
odpowiedź
User
seba
czy bycie w grupie nie komercyjnej oznacza, że te osoby nie oglądają reklam?
odpowiedź
User
FUN
Kto tego nie ogląda to jest kiepem do kwadratu .
odpowiedź