1,73 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu”, TVP1 wiceliderem

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” od początku nowego sezonu śledzi średnio 1,73 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest druga w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecia w 16-49.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 31 sierpnia do 22 grudnia br., wyniosła 1,73 mln osób, co przełożyło się na 13,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 6,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o 18.55.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 16 listopada. Przyciągnął przed ekrany 2,15 mln osób.

grafika

TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 20,22 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do Polsatu, emitującego „Wydarzenia” (12,97 proc.), a czwarta - do TVP2 (gł. „Uzdrowisko” i „Kozacka miłość”; 4,23 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce trzecie.

grafika

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiety-drugi-sezon-czworka-kiedy-nowe-odcinki,7170411079764097a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style