SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,8 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrał z konkurencją

W sezonie 2016/2017 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,78 mln widzów, o 120 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 219,65 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 29 sierpnia 2016 roku do 8 czerwca 2017 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,78 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,96 proc. wśród wszystkich widzów, 18,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,90 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia ub.r. Oglądało go 2,61 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 4,98 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 120 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 1,90 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 15,94 proc. w 4+ oraz 20,93 proc. w 16-49.

Polsat w paśmie emisji serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVP1, nadająca wówczas seriale „Klan”, „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”, „Królowa jednej nocy” i „Zraniona miłość”, co przełożyło się na 14,05 proc. udziału. Trzeci był TVN („Szpital”; 12,27 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,61 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat wiceliderem był już TVN, który radził sobie lepiej od Jedynki.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2016/2017 wyniosły 219,65 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 209,63 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 11,43 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,8 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrał z konkurencją

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Kto w tym polsacie zatrudnia takie wachowskie która wygląda jak wieczna wdowa, niejaką owczarek opowiadająca na live jak gimbaza? Co za muły siedzą tam jako dyrektorzy czy inni prezesi?
odpowiedź
User
kocham Malwe
więcej Malwiny!!!!
odpowiedź