SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP

Łącznie 23 firmy zgłosiły się do dwóch ogłoszonych przez Telewizję Polską dialogów technicznych. Dziesięć zainteresowanych jest audytem panelu telemetrycznego realizowanego obecnie przez Nielsen Audience Measurement, a trzynaście - dialogiem technicznym dotyczącym pomiaru odbiorców treści wideo.

Jacek Kurski, fot. tvp Article

Zgłoszenia do dialogu technicznego na temat audytu panelu telemetrycznego NAM nadesłali: 3M3A Ltd, Bluehill, CESP, Helen Harrison&Company Ltd, Me On Mobile, MediaMARK, Papagrin, Paweł Klimczewski, RMSB Ltd i The Marketing Shop.

Z kolei do dialogu technicznego na temat pomiaru odbiorców treści video zgłosili się: ADB SA, Beron, Biuro Badań Społecznych Question Mark, DTS St. Lubiński, Free Streem Media, Gemius SA, Gunhed, JBD SA, Kantar Media UK Ltd, NET Constructor-Tomasz Jaros, Netia, Ogólnopolski Panel Badawczy z Webvizarts i Quality Watch oraz Paweł Klimczewski.

Dialog techniczny dotyczący audytu panelu telemetrycznego NAM ma dać TVP rozpoznanie możliwości sprawdzenia reprezentatywności badania założycielskiego dla populacji  Polaków korzystających z telewizji, poprawności procedur i stanu realizacji badania założycielskiego oraz rekrutacji do panelu, zgodności struktury panelu telemetrycznego z badaniem założycielskim, zgodności prowadzonego pomiaru telemetrycznego z faktyczną oglądalnością kanałów telewizyjnych na terenie Polski. Ponadto również ma dostarczyć informacji na temat kontroli przestrzegania standardów prowadzenia badania i jego jakości, przyczynić się do zwiększenia jakości danych telemetrycznych w kontekście rozwoju rynku telewizyjnego oraz dostarczyć wskazówki techniczne i rekomendacje dla NAM.

Z kolei dialog techniczny dotyczący pomiaru odbiorców treści wideo ma dostarczyć Telewizji Polskiej wiedzę o możliwości pomiaru odbiorców treści wideo w różnych kanałach dystrybucji (takich jak telewizja linearna, internet, VoD, mobile itp.) oraz uzyskać informacje na temat technicznych możliwości realizacji pomiaru i harmonogramu realizacji usługi.

Spotkania z każdą z firm, które się zgłosiły prowadzone są indywidualnie. Na podstawie zebranych podczas nich informacji Telewizja Polska może przygotować i przeprowadzić przetarg. Jak podkreśla TVP, dialog techniczny nie jest równoznaczny z obowiązkiem przeprowadzenia takiego przetargu.

Zespół prasowy TVP nie odpowiedział wczoraj serwisowi Wirtualnemedia.pl, czy przetargi - i ewentualnie kiedy - w ogóle przeprowadzi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jolo
no same znane firmy xddd

co to za firma "paweł klimczewski"
wyobrazacie sobie potem oglaszanie wynikow : wg pawla klimczewskiego tyle i tyle ogladalo wiadomosci :D
52 13
odpowiedź
User
iq
brałbym udział. o ile za starania w przetargu tvp zapłaci. i to uczciwie. bo potem to przecież nie wiadomo. no i pamiętajmy że w pacanowie kozy kują.
18 11
odpowiedź
User
jola
Tylko ABD ma jakiejs kompetencje w temacie.
19 10
odpowiedź
User
NiePatriota
TVP wybierze nową firmę, po pół roku nowych badań wyniki będą takie same (albo będą jeszcze bardziej spadać) i TVP powie: my chcemy kody pocztowe, a potem znowu zmienią firmę...
28 15
odpowiedź
User
Ortens
Zaraz będzie oburzenie pewnych środowisk Czerskiej, TVN, Faktu czy Newsweeka, że to skandal, że niszczymy monopol Nielsena na badania telemetryczne.
28 47
odpowiedź