10 lat darmowych burgerów w nowej promocji Burger Kinga

W restauracjach Burger King rusza nowa promocja obejmująca zestawy z burgerami. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy FireFly Creation, Media Direction OMD i Solski Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie promocji Burger Kinga każdy, kto w restauracji tej sieci kupi zestaw ze średnimi frytkami i średnim napojem, otrzyma zdrapkę. Taki kupon to szansa nagrodę, którą można zrealizować przy następnej wizycie w Burger Kingu. Natomiast jeśli pod zdrapką nie będzie informacji o wygranej, klient dostanie szansę zagrania o nagrodę główną – 10 lat darmowych burgerów. Osoby, które nie wywalczą tej wygranej, otrzymają nagrodę pocieszenia – rabat na zestaw lub darmowe powiększenie zestawu.

grafika

Promocję – zaplanowaną do 21 marca – wspierają działania reklamowe obejmujące citylighty i bilboardy w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa FireFly Creation, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska