SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10-lecie Kucharka z ART FM

19 września 2005 rusza Wielka Promocja Smaku marki Kucharek. Potrwa do 27 października.

Z okazji 10-lecia obecności marki  na rynku polskim, Prymat przygotował specjalną kampanię konsumencką. Do wygrania jest 10 tysięcy nagród, oraz 10 Kuchni Marzeń.

Co tydzień pierwszych 1000 osób, które prześle dwa kody kreskowe dowolnych produktów marki Kucharek nagradzane będzie atrakcyjnymi zestawami kuchennymi. Osoby, które dodatkowo dołączą do kodów najoryginalniejsze życzenia , mają szansę na jedną z 10 Kuchni Marzeń o wartości PLN 6000.

Akcja promocyjna wsparta będzie intensywną kampanią telewizyjną (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3), radiową (RFM FM, Radio Zet, Program 1 PR), oraz outdoorową. 

"Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Kucharek. Przede wszystkim jednak chcemy poinformować konsumentów o możliwości zdobycia atrakcyjnych nagród i zachęcić ich do wzięcia udziału w promocji" - wyjaśnił Grzegorz Szczepanik, brand manager odpowiedzialny za markę Kucharek.

Kampania konsumencka marki Kucharek została przygotowana przy współpracy z agencją reklamową Art FM.

Dołącz do dyskusji: 10-lecie Kucharka z ART FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl