SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10. urodziny Wizz Air. Rusza międzynarodowa kampania

Z okazji 10. urodzin linii lotniczych Wizz Air - pod hasłem „Wizz Air odmienił życie. 69 milionów razy” - ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa. Realizowana ona jest przez agencję Fenomem.

Article

Motywem przewodnim kampanii są historie pasażerów, których życie odmieniło się w ciągu tych lat.  Jego podstawą są prawdziwe historie, uzyskane poprzez analizę insightów z social media w 10 krajach Europy. Działaniom promocyjnym przyświeca hasło „Wizz Air odmienił życie. 69 milionów razy.”.

Reklamy pojawiają się na nośnikach OOH w Polsce i m.in. na Węgrzech, Łotwie, Rumunii, Macedonii i Bułgarii. Akcję wspierają działania w social media i kampania online w dwudziestu językach.

Agencja Fenomem odpowiada za globalną obsługę Wizz Air kreatywnie, produkcyjnie i w zakresie social media już od czterech lat.

Planowaniem i zakupem polskich mediów zajęło się Media Direction OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 10. urodziny Wizz Air. Rusza międzynarodowa kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl