114 zgłoszeń do Golden Arrow2008

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrowprzystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej,bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizująStowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFPCommunications.

Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest BibiannaKonieczna.

Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:

1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)2. Program lojalnościowy (13 projektów)3. Promocja sprzedaży (9 projektów)4. Experiential marketing (17 projektów)5. Marketing internetowy (21 projektów)6. Marketing mobilny (5 projektów)7. Telemarketing (3 projekty)8. Direct response advertising (2 projekty)9. Kampania zintegrowana (7 projektów)10. Non profit (2 projekty)11. Golden Arrow Design (6 projektów)12. Golden Arrow Open (14 projektów)13. Salon odrzuconych (6 projektów).

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu