SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

13 polskich nominacji w SABRE Awards

Trzynaście projektów autorstwa polskich agencji public relations zostało nominowanych w tegorocznej edycji konkursu  Sabre Awards EMEA. Pięć projektów walczy w konkursie regionalnym.

Article

W konkursie regionalnym (The Baltic) o nagrodę walczą: projekt „Dic Doborowlski: How to spin, How to win” agencji Publicon, czwarta edycja programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” spółki ZT Kruszwica, „W kuchni z E. Wedel” - akcja przygotowana dla Lotte Wedel przez 24/7 Communication, projekt „Piłka w grze o zdrowie kobiet”promujący Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014 realizowany wspólnie przez fundację „Piłka jest piękna” i Federację Stowarzyszeń „Amazonki” oraz Practum Consulting.

W kategorii Integrated Marketing nominację dostała kampania PZU pod hasłem „Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” przygotowana przez agencje On Board PR i VML Poland. W kategorii Entertainment walczy agencja MSLGroup Poland, która dla Discovery Networks przygotowała projekt „TLC - Bieg w sukniach ślubnych”.

Z kolei realizowana przez Genesis PR kampania dotycząca zmian regulacji zamówień publicznych Konfederacji Lewiatan otrzymała nominację w kategorii Issues Management.

W kategorii Financial Services walczy kampania Getin Noble Bank z udziałem blogerów, przy której pracowała agencja Lighthouse Consultants oraz projekt Inkubator Przedsiębiorczości Idea Banku.

Agencja 24/7 Communication została nominowana w kategorii Food Services za kampanię  „Quality Roadshow” dla McDonald’s, a FleishmanHillard w kategorii Energy and Natural Resources  za kampanię „Tropiciele cząstek stałych” dla Gaspol Energy.

Nominację w kategorii Technology - Hardware otrzymała agencja Sarota PR za kampanię dla producenta rozwiązań bezpieczeństwa IT - firmy Fortinet, skierowaną do polskich jednostek służby zdrowia. Natomiast w kategorii Technology - Software nominowano Hill+Knowlton Strategies za kampanię z okazji premiery gry wideo „Lords of the Fallen” (CI Games).

SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.

W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata. Wśród jurorów jest Sebastian Stępak z agencji MSL Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 13 polskich nominacji w SABRE Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl