SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009

131 kampanii zgłoszono do konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepszekampanie public relations organizowanego przez ZFPR. Projekty będąrywalizować w piętnastu kategoriach.

Ze 131 kampanii public relations zgłoszonych do konkursu ZłoteSpinacze 2009 najwięcej - 28 należy do kategoriiefektywność. Po 12 projektów będzie walczyć owyróżnienie w kategoriach kampania edukacyjna i kampaniaspołeczna, 10 - w kategorii PR produktu,a po 9 - w kategoriach PR korporacyjny,event komercyjny, CSR i kreatywność. Z kolei po 8kampanii zgłoszono w kategoriach launch nowegoproduktu, usługi lub firmy oraz PR miejsca, miastalub regionu, a po 5 - w kategoriach eventspołeczny i PR on-line. 4 projekty będą rywalizować wkategorii public affairs&lobbing, 3 - wkategorii komunikacja antykryzysowa lub/i komunikacjakryzysowa, a 2 - w kategorii komunikacjawewnętrzna.

Wśród 69 firm, które zgłosiły poszczególne kampanie, są agencjePR, organizacje pozarządowe, firmy i instytucje państwowe. Nadoceną projektów pracuje już czterdziestoosobowe jury złożone zekspertów z różnych branż.

zlotespinacze



Wyniki głosowania i lista nominowanych do nagrody głównej zostanieogłoszona 8 października, natomiast ostateczne rozstrzygnięcie iwręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędziesię 25 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: 131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl