15 kanałów w otwartym oknie dla abonentów Inei

Sieć Inea udostępniła w oknach otwartych 15 kanałów, m.in. Eurosport1, Eurosport2, Discovery Channel czy History. Promocja potrwa do 14 stycznia 2018 roku.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
15 kanałów w otwartym oknie dla abonentów Inei

Dla wszystkich abonentów telewizji cyfrowej operator udostępni promocyjnie kanały: Eurosport1, Eurosport2, DTX, Discovery Channel, Discovery Science, History, H2, Lifetime.

Klienci Inei otrzymali także bezpłatny dostęp do stacji: SportKlub, FightKlub, Extreme Sports Channel, Motowizja, Nautical Channel, Gametoon HD i Ginx Esports TV.

Wszystkie kanały będą udostępniane w ramach otwartego okna do 14 stycznia 2018 roku.

W materiałach promocyjnych akcji występuje pracownik Inei - Arkadiusz Cisek, product manager  odpowiedzialny m.in. za portfolio produktowe operatora.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-inea-ma-nowego-wlasciciela-fundusz-mira-kupil-ja-od-warburg-pincus-zostaje-prezes-janusz-kosinski ##

Działająca od 1992 roku Grupa Inea ma 250 tys. klientów, a jej sieć kablowa ma w zasięgu 500 tys. gospodarstw domowych w Wielkopolsce. Firma szacuje, że w br. osiągnie 342 mln zł przychodów.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?