17,17 mln internautów w Polsce. Trzy czwarte dłużej niż 3 lata

57 proc. Polaków korzysta z internetu - wynika z najnowszego badania NetTrack (kwiecień - czerwiec 2012). To rekordowy poziom procentowy penetracji sieci w naszym kraju.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dokładnie 57 proc. Polaków, którzy od kwietnia do czerwca br. deklarowali korzystanie z internetu, to w przeliczeniu na całą populację naszego kraju 17,17 mln osób. Czyli 520 tys. więcej niż w fali NetTracku od lipca do sierpnia ub.r. Jednocześnie 57 proc. to rekordowy poziom procentowy penetracji internetu w Polsce. W poprzednich tegorocznych falach badania wynosiła ona 55,5-56 proc.

Już ponad 55 proc. polskich internautów deklaruje, że korzysta z sieci od ponad 5 lat, a ponad 20 proc. - od 3-5 lat. Tylko niecałe 9 proc. użytkowników wchodzi do sieci rzadziej niż kilka razy w tygodniu. 

Dane demograficzne polskich internautów w ciągu roku zmieniły się bardzo nieznacznie. 

Google kojarzy już ponad 60 proc. polskich użytkowników, a odwiedziło przez ostatni rok ponad 90 proc. Na rozpoznawalności i odwiedzialności sporo zyskały też w skali roku Wirtualna Polska, Facebook i YouTube.   

Próba w badaniu NetTrack realizowanym przez MillwardBrown SMG/KRC od kwietnia do czerwca wyniosła 6866 osób, a od lipca do sierpnia ub.r. - 6437 osób. Wszystkie powyższe dane dotyczą grupy celowej - osób korzystających z internetu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej