SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

17 Lwów na festiwalu Cannes Lions dla kampanii "Like My Addiction (Louise Delage)"

W czasie Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 17 nagród w pięciu kategoriach zdobyła kampania społeczna "Like My Addiction (Louise Delage)", zwracająca uwagę na alkoholizm wśród młodych osób. Tym samym, obok „#MeetGraham”  jest najbardziej nagradzaną kreacją na tegorocznej edycji konkursu. Za jej przygotowanie odpowiada paryska agencja BETC.

Article

Kampania "Like My Addiction (Louise Delage)" w Cannes zdobyła już 17 Lwów (5 Złotych, 7 Srebrnych i 5 Brązowych) w pięciu kategoriach (PR, Promo & Activation, Cyber, Direct and Mobile).

Bohaterką akcji jest fikcyjna paryżanka Louise Delage, która na swoim koncie na Instagramie publikowała dziesiątki na pozór nie wyróżniających się niczym zdjęć. Okazało się, że w każdym kadrze widoczny był alkohol, dziewczyna praktycznie nie rozstawała się z kieliszkiem czy butelką. Poprzez instagramowy profil twórcy kampanii chcieli zwrócić uwagę na problem alkoholizmu u młodych osób i traktowania trunków jako nieodłącznego elementu rozrywkowego stylu życia.

Jak podkreślają organizatorzy festiwalu w Cannes, „Like My Addiction” wpisuje się w nowy trend marek - tworzenia fałszywych tożsamości w celu nadania ważnego ze społecznego punktu widzenia przekazu.

W tym roku najczęściej nagradzaną na festiwalu w Cannes kampanią jest „#MeetGraham”, przygotowana na zlecenie australijskiej komisji wypadków drogowych przez  Clemenger BBDO. Akcja od początku była w gronie faworytów konkursu.

Polskie agencje otrzymały do tej pory w Cannes trzy nagrody. Brązowego Lwa zdobyła kampania Allegro i agencji Bardzo „English For beginners”. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness  za projekt „Smart bell” dla Axa Polska. Z kolei Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 17 Lwów na festiwalu Cannes Lions dla kampanii "Like My Addiction (Louise Delage)"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl