SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

180° PR wygrała przetarg Fiata

Agencja 180° Public Relations wygrała przetarg na obsługę projektu LCV Tour 2005.

Założeniem ośmiu eventów, które przeprowadzone zostaną w największych miastach Polski, jest prezentacja floty Light Commercial Vehicles - samochodów dostawczych Fiat Auto Poland. To już trzecia edycja LCV Tour obsługiwana przez agencję 180° Public Relations.

Projekt LCV Tour stanowi okazję zapoznania się z flotą samochodów dostawczych. Fiat jest wiodącym producentem tego typu samochodów na polskim rynku, posiadającym w swojej ofercie szeroką gamę specjalistycznych samochodów dostawczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Zaproszeni goście będą mogli obejrzeć tegoroczną flotę samochodów LCV, zbudowanych na bazie Doblo Cargo i Ducato, w wersjach: pogotowie energetyczne i gazowe, straż pożarna, czy ambulans ratunkowy.

8 ogólnopolskich eventów w ramach LCV Tour 2005 kierowanych jest do obecnych i potencjalnych klientów w segmencie LCV: przedstawicieli small business, służb publicznych, klientów instytucjonalnych sektora publicznego i prywatnego oraz firm spedycyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 180° PR wygrała przetarg Fiata

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl