SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych polskiego oddziału Burger Kinga w social mediach. Została też jego agencją kreatywną.

Article

Agencja zwyciężyła w przetargu pomysłami kreatywnymi i strategią komunikacji. Firmy nie podają szczegółów postępowania, wiadomo jedynie, że uczestniczyło w nim kilka agencji. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.

- Świeże i śmiałe kampanie to znak rozpoznawczy marki na całym świecie. Burger King wyznacza trendy. Przypomnijmy - to Marketer of the Year Cannes Lions 2017. Również w Polsce chcemy utrzymać ten kurs - mówi Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt.

Pierwszą kampanią autorstwa 180 heartbeats według nowej strategii jest komunikacja wspierająca Bacon King Jr'a, pod hasłem 'Królestwo za piątkę'. Agencja przygotowała kreację pod hasłem "Nigdy nie żartuj z głodnego". Informuje ona o prawdziwej promocji: 5 zł za Bacon King Jr'a.

Zaproponowane przez 180heartbeats + Jung v Matt rozwiązania zostały również dobrze ocenione przez globalny dział marketingu marki. Burger King chce dotrzeć głównie do młodych w wieku 18-24 lata, z dużych miast, czyli tam gdzie ma swoje restauracje.

Burger King na świecie słynie z kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Ostatnie we Francji firma wprowadziła do oferty grillowane szklanki.

Nieco wcześniej promowała sprzedawaną w jej restauracjach kawach atakując w reklamach sieć kawiarni Starbucks.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Halo
A to ten glosny przetarg zapoczatkowany na linkedin przez Pania z dzialu marketingu ktora nie ogrania jakie sa agencje na rynku? AHA to warto, czy obsluguja za pol darmo po stracie NIKE? BO Boja sie ludzi zwalniac bo nie maja klientów? Tak to oni?
0 0
odpowiedź