SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

19 Południk wzmacnia dział graficzny i digitalu

Zespół agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników - Paulinę Najbar, Piotra Kuliga i Amadeusza Długaja. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.

Na zdjęciu od lewej: Amadeusz Długaj, Paulina Najbar, Piotr KuligNa zdjęciu od lewej: Amadeusz Długaj, Paulina Najbar, Piotr Kulig

Paulina Najbar objęła stanowisko digital project managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach, m.in. Heads Advertising - obsługując Abra Meble, jak i po stronie klienta, pracując bezpośrednio dla marek takich jak Fine Wine czy Greenpoint. Odpowiadała przede wszystkim za kampanie digitalowe oraz budowanie stron i sklepów internetowych.

Stanowisko project managera objął także Piotr Kulig. Do tej pory związany był z software house Netizens, gdzie realizował projekty dla marek takich jak Amazon, Sxces, BPSC czy Samsung.  Wcześniej pracował dla firmy Elliteq, a także PMS Labs, gdzie projektował i wdrażał systemy do zarządzania dokumentami oraz flow organizacji m.in. dla Maspex, PLL LOT, NKT Cables czy Orlenu.

Amadeusz Długaj, w dziale graficznym 19 Południka

Dział graficzny zasilił natomiast Amadeusz Długaj, obejmując stanowisko junior graphic designera. Jest studentem ostatniego roku projektowana graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w projektach realizowanych dla Fundacji Stajnia.

Dołącz do dyskusji: 19 Południk wzmacnia dział graficzny i digitalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl