SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

19 proc. więcej na reklamę w radiu. RMF Classic i Eska Rock najbardziej w górę (TOP10)

W październiku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 19,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej, o 70-80 proc., wzrosły wpływy reklamowe RMF Classic i Eski Rock.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w październiku RMF Classic (Grupa RMF) cennikowo zarobiła z reklam 81,6 proc. więcej niż przed rokiem, a Eska Rock (Grupa Radiowa Time) -  69,8 proc. więcej. Wpływy reklamowe Jedynki (Polskie Radio) wzrosły w skali roku o 39,4 proc., a Radia ZET (Eurozet) - o 29,7 proc.

>>> RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, rekord Radia Maryja

O prawie jedną piątą więcej niż rok wcześniej zarobiły na reklamach Złote Przeboje Pogoda Warszawa (Agora) i Eska Warszawa (Grupa Radiowa Time) - dokładnie o 19,6 i 18 proc. Wpływy reklamowe Tok FM (Agora) wzrosły o 14,3 proc., a Trójki (Polskie Radio) - o 10,5 proc. Natomiast liderujące i pod względem słuchalności, i przychodów reklamowych RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej, a Eska Wrocław (Grupa Radiowa Time) - 6,5 proc. więcej.

>>> Spektakularny wzrost radia Złote Przeboje, tracą rozgłośnie regionalne
 

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 X.2012X.2011
RMF FM92 563 400 zł86 373 380 zł
Radio ZET65 546 635 zł50 521 950 zł
Polskie Radio Trójka15 453 570 zł13 983 110 zł
Polskie Radio Jedynka10 896 310 zł7 818 450 zł
Eska Rock5 832 840 zł3 435 260 zł
Eska Warszawa5 278 120 zł4 471 830 zł
TOK FM5 247 260 zł4 589 470 zł
Eska Wrocław5 180 012 zł4 861 280 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa4 688 657 zł3 921 355 zł
RMF Classic4 369 913 zł2 406 205 zł
monitorowane stacje razem330 848 731 zł277 734 501 zł


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 19 proc. więcej na reklamę w radiu. RMF Classic i Eska Rock najbardziej w górę (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl