SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,2 mln widzów ogląda serial “Julia” w TVN

Nowa telenowela TVN “Julia” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,15 mln widzów. To gorszy wynik niż osiągał emitowany rok temu w tym samym paśmie serial “Prosto w serce”. “Julia” daje TVN trzecie miejsce w rynku.

"Julia", fot. TVN

Udział pierwszych pięciu odcinków nowej telenoweli, nadawanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 15,39 proc. w grupie 4+ i 15,62 w grupie 16-49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów zgromadził premierowy epizod “Julii” pokazany 2 stycznia br. (2,66 mln) - najmniej piąty odcinek, pokazany w dniu Święta Trzech Króli - obejrzało go tylko 1,68 mln osób.

Nadawane w analogicznym okresie ub.r. przez TVN premierowe odcinki poprzedniej telenoweli “Prosto w serce” z Anną Muchą w roli głównej śledziło 2,58 mln widzów, a udziały tamtej produkcji wynosiły odpowiednio 18,15 proc. i 19,43 proc. (więcej na ten temat).

Stacja w paśmie emisji “Julii” zajmuje trzecie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 24,26 proc. udziału i Polsatem (końcówka “Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 19,44 proc.). TVN radzi sobie jednak lepiej niż TVP 2 (“Panorama”'13,78 proc.). W grupie komercyjnej stacja TVN też jest trzecia, tam jednak liderem jest Polsat przed Jedynką.

>>> TVN: “Prawo Agaty” wiosną, “Szpital Alicji” jesienią

Z danych telemetrycznych wynika, że nową telenowelę oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 40 do 44 lat i powyżej 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


“Julia” to opowieść o młodej dziewczynie, która ucieka od narzeczonego (okazuje się on dilerem narkotyków) i trafia do rodziny właścicieli kliniki piękności. Serial oparty jest na polskim scenariuszu, a grają w nim m.in. Julia Rosnowska, Michał Lewandowski, Krystian Wieczorek i Marta Żmuda-Trzebiatowska. TVN promuje produkcję m.in. w radiu, ma billboardach i organizując konkurs na komiks (więcej na ten temat).


Widownia “Julii” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
02-01-20122 656 29618,72%19,93%
03-01-20122 163 81115,48%14,40%
04-01-20122 135 11315,72%17,44%
05-01-20122 165 23316,10%16,10%
06-01-20121 681 44311,38%10,80%
Średnia2 153 24215,39%15,62%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 13 404 81424,26%16,78%
Polsat2 727 56619,44%25,29%
TVN – Julia2 153 24215,39%15,62%
TVP 21 934 05913,78%11,13%


Profil widowni “Julii"

  ADH %AFF
PłećMężczyźni33,85%70
Kobiety66,15%127
Wiek 4-94,09%69
 10-153,98%59
16 - 192,43%45
20 - 245,25%68
25 - 297,04%79
30 - 346,55%79
35 - 394,92%66
40 - 447,18%111
45 - 494,57%68
50 - 5410,03%125
55 - 5910,66%136
6033,30%161
Wlk. miastaWieś31,75%81
< 50 tys.27,49%117
50-100 tys.8,89%107
100-200 tys.10,59%139
> 200 tys.21,28%100
ZawódTop management8,00%81
Pracownicy średniego szczebla14,98%96
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,72%94
Emeryci38,88%154
Inni20,42%67
WykształceniePodstawowe44,41%110
Średnie35,57%110
Wyższe11,95%82
Inne8,06%64


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,2 mln widzów ogląda serial “Julia” w TVN

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Czyli porażka...
odpowiedź
User
WSI
I dziwić się, że jest taki odbiór dla brukowej prasy, jeśli 2,2 mln osób ogląda takie infantylne badziewie. Porażka.
odpowiedź
User
M
następny chłam
odpowiedź