SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej

Jesienią br. program „Uwaga!” ogląda średnio 2,32 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, a w 16-49 jest liderem.

Tomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński; fot.: TVN / Prokopczuk Wojciech Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 21 listopada br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,32 mln osób. Przełożyło się na 15,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,28 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 1 listopada br., które zainteresowało 3,07 mln osób.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-11-2016

19:46:47

20:12:05

3 065 812

17,91%

07-11-2016

19:51:13

20:10:07

2 821 347

17,83%

11-10-2016

19:51:29

20:10:12

2 760 940

17,23%

Względem niemal analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 220 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 29 października ub.r.) interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,54 mln oglądających, co przekładało się na 16,84 proc. udziału w 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.

TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 20,43 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,54 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,53 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN jest już liderem.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

3 085 792

20,43%

757 889

13,60%

1 408 432

16,71%

TVN - Uwaga!

2 315 410

15,33%

903 477

16,22%

1 372 221

16,28%

Polsat

1 591 486

10,54%

709 859

12,74%

1 003 684

11,91%

TVP2

1 137 824

7,53%

368 995

6,62%

612 266

7,26%

Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Program " UWAGA " TVN..jest bardzo, bardzo dobry.Oglądam - porusza ciekawe tematy a i pomaga wielu ludziom...SUPER.. codziennie o 19.50 w tvn.warto oglądać.
12 9
odpowiedź