SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 mln widzów premiery „Drugiej szansy”. TVN liderem rynku

Pierwszy odcinek nowego serialu obyczajowego „Druga szansa” obejrzało w poniedziałek w telewizji TVN średnio 2,58 mln widzów, czyli niemal co piąta osoba oglądająca wtedy telewizję. Stacja w czasie debiutu obyczajowej produkcji z Małgorzatą Kożuchowską była liderem rynku.

Premierowy odcinek „Drugiej szansy” TVN pokazał w poniedziałek 15 lutego br. o 21.30. Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że obejrzało go średnio 2,58 mln widzów. Dało to kanałowi 18,24 proc. udziału w grupie 4+ i 21,24 proc. w grupie 16-49. Przynajmniej jedną minutę odcinka serialu zobaczyło w sumie 4,55 mln osób.

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy” wygrał z konkurencją. Średnio między 21.30 a 22.28 stacja miała 17,56 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 20,56 proc. w grupie komercyjnej (dane dotyczą pasma serialu wraz z przerwami reklamowymi). Zajmujący drugie miejsce Polsat, który nadawał wówczas film fabularny „Apocalypto” zanotował wtedy odpowiednio 13 proc. i 18,48 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (12,79 proc. i 10,12 proc.), a bardzo słabo wypadła TVP1 (5,43 proc. i 4,38 proc.).

Wiosną ub.r. w poniedziałki o 21.30 TVN pokazywał ósmą edycję talent-show „You Can Dance. Po prostu tańcz!” - jego pierwszy odcinek obejrzało średnio 2,12 mln widzów przy udziale wynoszącym 15,12 proc. (wtedy sezon w TVN ruszał później, bo w marcu). Z kolei premierowy odcinek serialu „Aż po sufit!” jesienią ub.r. zgromadził przed telewizorami 1,51 mln osób, a jego udział wyniósł 11,64 proc. (serial nadawano we wtorki o 21.30).

Emisji „Drugiej  szansy” towarzyszy duża kampania reklamowa, realizowana głównie w internecie (w tym mocno w mediach społecznościowych), ale też w prasie czy na outdoorze. W zeszłą środę TVN zrobił też relację z kinowej premiery serialu po „Faktach”. Dodatkowo pierwszy odcinek produkcji udostępniono w sieci w serwisie Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej.

„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.

Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów premiery „Drugiej szansy”. TVN liderem rynku

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Muszę przyznać.. film dobry..Fajnie się ogląda.
odpowiedź
User
Nie lubię TVN !!!
Lubię panią Kożuchowska i dziwię się jej dlaczego pracuje dla TVN.
odpowiedź
User
Kocham TVN
Lubię panią Kożuchowska i dziwię się jej dlaczego pracuje dla TVN.


A dla kogo ma pracować? Dla Polsatu?
odpowiedź