2 tys. internautów w kampanii Smakowitej Pajdy

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingu rekomendacji promujące smalczyk roślinny Smakowita Pajda. W akcji, realizowanej przez agencję Streetcom Polska, zaproszono 2 tys. internautów, w tym blogerów kulinarnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do akcji pod hasłem „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą” zaproszono 2 tys. użytkowników, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ma dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród kobiet i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zainteresowanych kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni.

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta product seeding oraz aktywności w internecie. Do zadań uczestników akcji będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. Akcja potrwa kilka tygodni, a na każdy zaplanowano inny temat przewodni.

Ostatnią szeroko zakrojoną kampanię Smakowitej Pajdy Kruszwica prowadziła w 2013 roku.

Jak podaje ZT Kruszwica, dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji dla marek należących do firmy (Naturima, Finuu, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln osób. Wzięło w nich udział 8,5 tys. użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe