SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Donald Tusk, Paweł Adamowicz, Tadeusz Rydzyk, Adam Michnik, Magda Gessler wśród zwycięzców plebiscytu "Newsweeka"

Donald Tusk, Paweł Adamowicz, Jerzy Owsiak, Adam Bodnar, Igor Tuleya, Olga Tokarczuk, Leszek Miller, Adam Małysz, Robert Lewandowski, Jerzy Buzek, Radosław Sikorski, Tadeusz Rydzyk, inicjatywa „Wolne Sądy”, Anita Włodarczyk, Kamil Stoch, Bartosz Kurek, Adam Michnik, Iga Świątek, Magda Gessler i Wojciech Smarzowski zostali zwycięzcami Plebiscytu "20 ludzi XX-lecia Newsweeka", organizowanego z okazji 20-lecia tygodnika.

Article

Z okazji 20-lecia istnienia tygodnika "Newsweek Polska" (RASP) na polskim rynku, redakcja zorganizowała plebiscyt, by wyłonić osoby, które miały największy wpływ na nasze życie społeczne w ostatnich dwóch dekadach.

Głosować można było w kategorii głównej „20 ludzi XX-lecia Newsweeka” oraz w kategoriach dodatkowych: Polityka, Obywatel, Kultura, Nauka, Sport, Biznes, Popkultura oraz Media. Decydowały głosy czytelników oraz Kapituły, w skład której weszli redaktor naczelny oraz sekretarze redakcji i szefowie działów „Newsweeka”: Tomasz Lis, Dariusz Ćwiklak, Renata Kim, Waldemar Kumór, Andrzej Olejniczak, Łukasz Ramlau oraz Dorota Romanowska.

Zwycięzcami plebiscytu zostali: Donald Tusk, Paweł Adamowicz, Jerzy Owsiak, Adam Bodnar, Igor Tuleya, Olga Tokarczuk, Leszek Miller, Adam Małysz, Robert Lewandowski, Jerzy Buzek, Radosław Sikorski, Tadeusz Rydzyk, inicjatywa „Wolne Sądy”, Anita Włodarczyk, Kamil Stoch, Bartosz Kurek, Adam Michnik, Iga Świątek, Magda Gessler i Wojciech Smarzowski.

W pozostałych kategoriach wygrali: Obywatel – Jerzy Owsiak, Polityka – Donald Tusk, Kultura – Olga Tokarczuk, Nauka – prof. Aleksander Wolszczan, Sport – Adam Małysz, Biznes – Jan Kulczyk, Popkultura – Robert Makłowicz, Media – Adam Michnik.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-polska-20-lat-jubileuszowe-wydanie-tomasz-lis-redaktor-naczelny ##

- W ciągu tych 20 lat wydarzyło się wiele kryzysów, tragedii i chwil radości. A dziennikarze „Newsweeka" zawsze starali się szukać w nich ludzi: ofiar, sprawców, bohaterów: tych niezwykłych i całkiem zwykłych. To ich twarze najczęściej zdobiły nasze okładki – napisali Tomasz Lis, redaktor naczelny oraz Dariusz Ćwiklak – zastępca redaktora naczelnego. - Przed 20. urodzinami pisma zaczęliśmy się zastanawiać, kto mógłby być twarzą tych dwóch dekad? Sami nie mogliśmy się zdecydować, więc wybór postanowiliśmy oddać wam, naszym Czytelnikom. Zaproponowaliśmy listę nazwisk, które nam kojarzą się z tymi dwiema dekadami i poprosiliśmy o oddawanie głosów. W drugim etapie swoje głosy miała oddać nasza redakcyjna kapituła. Kiedy spojrzeliśmy na wyniki waszego głosowania, jednomyślnie uznaliśmy, że możemy się pod nimi tylko podpisać. Uznaliśmy więc, że po prostu dodamy swoje punkty do waszych, w takiej kolejności, o jakiej wy zdecydowaliście - napisali w jubileuszowym wydaniu „Newsweek Polska”.

Na biorących w Plebiscycie udział czytelników, którzy najciekawiej uzasadnili swój wybór, czeka 20 rocznych prenumerat tygodnika „Newsweek” i 20 rocznych subskrypcji serwisu MediaKlub.pl.

220 mln egzemplarzy "Newsweeka" przez 20 lat
6 września pojawiło się jubileuszowe 1023. wydanie Newsweeka. Od początku istnienia tygodnika zostało wydrukowanych ponad 220 milionów egzemplarzy. Najnowszemu wydaniu towarzyszy ponad 20-stronicowa sekcja tematyczna „Trendy Przyszłości” na temat tego, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać nasze kolejne 20 lat. „Newsweek Polska” można kupić w kioskach, salonach prasowych, sklepach i na stacjach paliw. Tygodnik jest także dostępny w prenumeracie oraz w e-prenumeracie, a także w wersji cyfrowej dzięki subskrypcji Newsweek.pl lub Mediaklub.pl.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Donald Tusk, Paweł Adamowicz, Tadeusz Rydzyk, Adam Michnik, Magda Gessler wśród zwycięzców plebiscytu "Newsweeka"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asia
220 mln egz Newsweeka w ciągu 20 lat ? To o 220 mln za dużo.
odpowiedź
User
Pawel
20 lat Newsweeka a ja zadnego nawet nie przejrzalem.Czy cos stracilem?
odpowiedź
User
yyyuu
Newsweek to medialna kiła wydawana na licencji przez Springera
odpowiedź