SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

200. numer „Focusa” z konkursem dla czytelników

W poniedziałek 23 kwietnia br. ukazało się majowe i zarazem 200. wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska). Z tej okazji redakcja przygotowała dla czytelników konkurs Moozgersi i organizuje akcję naukową „Focus Pobudza Neurony”.

200. numer „Focusa” z konkursem dla czytelników

Konkurs rozpocznie się 24 kwietnia na profilu magazynu na Facebooku. Będzie polegał na zebraniu jak największej liczby punktów, poprzez udzielenie poprawnej odpowiedzi, w jak najkrótszym czasie. Pytania zostały przygotowane na podstawie artykułów z magazynu. Nagrodami są m. in. tablety, roczne prenumeraty „Focusa” i vouchery do Centrum Nauki Kopernik.

Z 200. wydaniem „Focusa” startuje również mobilne centrum nauki „Focus Pobudza Neurony”, w którym znajdą się urządzenia pokazujące działania praw fizyki, laboratorium chemiczne oraz najnowsze zdobycze technologii motoryzacyjnej. Każdy odwiedzający będzie mógł wziąć udział w przeprowadzanych eksperymentach. W dniach 24-29 kwietnia br., mobilne centrum nauki będzie w gdańskim CH Osowa, a następnie odwiedzi m. in. Janki k. Warszawy, Katowice, Wrocław i Łódź. Partnerem akcji jest kanał edukacyjny Da Vinci Learning, a sponsorem i partnerem strefy technologicznej został Ford.

Majowy numer “Focusa” ukazał się w cenie 7,99 zł i wspiera go kampania promocyjna, prowadzona na antenie Radia ZET, Eski Rock, w Wirtualnej Polsce, w serwisach Focus.pl i Kobieta.pl oraz w prasie („National Geographic Polska”, „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Auto Świat”, „TopGear”, „Logo”). Ponadto, na kanale Discovery Channel i przy programie „Galileo” w TV4  jest emitowany billboard sponsorski magazynu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 200. numer „Focusa” z konkursem dla czytelników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl