2008: 6,4 proc. wzrost wydatków na reklamę na świecie

Globalne wydatki na reklamę zwiększą się w przyszłym roku o 6,4procenta - prognozuje firma Carat.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku wzrost ma wynieść 5,8 procenta.

Carat przewiduje, że w samych Stanach Zjednoczonych wzrostwydatków na reklamę wyniesie w obecnym roku 5,1 procenta, a wprzyszłym - dzięki wyborom prezydenckim - 5,6 procenta.

Z kolei w rejonie Azji i Pacyfiku w bieżącym roku wydatki nareklamę zwiększą się o 7,8 procenta, a w następnym o 9,3 procenta.Przyszłoroczny wzrost będzie spowodowany Igrzyskami Olimpijskimi,jakie odbędą się w Pekinie. W samych Chinach reklamodawcy wydadzą o23,1 procenta więcej pieniędzy.

Z danych firmy Carat wynika, że nieco gorzej wygląda sytuacja wEuropie Zachodniej, gdzie w ubiegłym roku wydatki na reklamęzwiększyły się o 4,4 procenta, w obecnym wzrost ma wynieść 4,1procenta, a w przyszłym 3,9 procenta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski