SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2011 rok: tracą Viva i MTV, do góry rebel:tv i Eska TV

Viva Polska pozostała w 2011 roku najchętniej oglądanym kanałem muzycznym, ale kanał ten - podobnie jak siostrzana stacja MTV Polska - zakończył rok na minusie. Relatywnie największy wzrost zanotował niszowy rebel:tv, sporo zyskała też Eska TV.

2011 rok: tracą Viva i MTV, do góry rebel:tv i Eska TV

Udział telewizji Viva Polska wyniósł w 2011 roku 0,57 proc. po spadku o 10 proc. Na drugie miejsce z trzeciego awansował kanał 4fun.tv. Jego udział poszedł do góry o 29 proc. do 0,28 proc. Na podium znalazł się jeszcze kanał MTV Polska. Spadł on z pozycji wicelidera, bo jego udział zmalał najbardziej w zestawieniu - o 20,6 proc. do 0,24 proc.

Czwarte miejsce zajęła Eska TV (0,13 proc., wzrost o 80,8 proc.), a tuż za nią znalazł się kanał Polo TV. Stacja ta monitorowana jest dopiero od września ub.r., dlatego jej średni wynik za cały rok to 0,10 proc. Natomiast w okresie od września do grudnia br. udział Polo TV wyniósł 0,30 proc., co dałoby mu drugie miejsce w zestawieniu.

Największy wzrost odnotował plasujący się na szóstym miejscu kanał rebel:tv. Jego udział wzrósł o 180 proc., ale wyniósł jedynie 0,01 proc.

 wszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska38 9780,63734 4200,573
4fun.tv13 2550,21716 8380,280
MTV Polska18 1440,29614 1360,235
Eska TV4 4980,0737 9300,132
Polo TV--6 0550,101
Rebel.tv3360,0058560,014
Czworka Polskie Radio--2780,005
VH1 Europe  2920,005


W grupie widzów w wieku 13-29 lat, kolejność stacji w czołówce była taka sama, liderująca Viva Polska miała 1,61 proc. udziału
(spadek o 20,7 proc.), 4fun.tv zanotowało 0,83 proc. udziału (wzrost o 29,1 proc.), a MTV Polska osiągnęło wynik na poziomie 0,79 proc., notując spadek o 26,9 proc., największy w zestawieniu. Najwięcej (180 proc.) zyskał też kanał rebel:tv, notując wynik na poziomie 0,04 proc.

Kanał Polo TV osiągnął średni roczny wynik na poziomie 0,25 proc., ale w okresie nadawania miał udział na poziomie 0,73 proc. (dałoby to miejsce trzecie) 

 wszyscy 13-29
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska19 3572,02714 5631,607
4fun.tv6 1290,6427 5130,829
MTV Polska10 2931,0787 1690,791
Eska TV2 6080,2733 1150,344
Polo TV--2 2780,251
Rebel.tv1390,0153830,042
VH1 Europe--1100,012
Czworka Polskie Radio--830,009



Uwaga! Prezentowane w analizie dane kanałów Polo TV, VH 1 Europe i Czwórka Polskie Radio zgodnie z zasadami statystyki zostały uśrednione dla całego roku. Poniżej znajdują się dane za okres pomiaru tych stacji przez Nielsen Audience Measurement.

Raport top programówWszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
DISCO PONAD WSZYSTKOVIVA Polska275 5632,69
100 KLIPOW KTORE WSTRZASNELO VIVAVIVA Polska270 9512,47
GWIAZDY W NATARCIUVIVA Polska221 1494,69
100% VIVAVIVA Polska205 4031,67
HEJ KOLEDA /KONCERT WIGILIJNY/Polo TV192 2191,89
IN & OUT /PROGR.MUZ./VIVA Polska188 7061,98
WWW.IFRC.ORG/JAPANVIVA Polska184 9651,73
KOLEJNO ODLICZVIVA Polska184 2903,37
VIVA GORAVIVA Polska179 3004,19
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./VIVA Polska179 0912,09


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych w ub.r dziewięć pozycji umieściła stacja Viva Polska. Na topie znalazł się discopolowy magazyn Vivy “Disco ponad wszystko”, który zgromadził maksymalnie 276 tys. widzów. Jedyną pozycją w zestawieniu spoza Vivy był plasujący się na miejscu piątym program “Hej kolęda”, pokazany w Polo TV. 

Średnie dane za okres pomiaruWszyscy 4+13-29
 20112011
StacjaPoczątek pomiaruAMRSHR %AMRSHR %
Polo TVwrzesień181140,30%68150,73%
VH1 Europelistopad10670,04%6600,07%
Czworka Polskie Radiomarzec2150,01%990,01%

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2011 rok: tracą Viva i MTV, do góry rebel:tv i Eska TV

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jaaaa
i dp na 1 i niech ktos powie ze to sie nie sprzedaje
odpowiedź
User
tv boy
MTV nie jest od dawna stacją muzyczną!
odpowiedź
User
ha ha
A tak gadali na Polo tv, a tu proszę! Zdziwieni?
odpowiedź