Rok 2019 podsumowuje Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu Link4

Kontynuujemy cykl publikacji podsumowań szefów marketingu i komunikacji firm. O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach, trendach mijającego roku i prognozach na rok 2020 opowiada Patrycja Kotecka, Dyrektor Marketingu LINK4.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/branza-e-commerce-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020,7170794591025281a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-public-relations-prognozy-na-2020,7170794306095233a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marketing-w-wyszukiwarkach-co-wydarzylo-sie-w-2019-roku-co-przyniesie-2020-rok,7170793195484801a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rok-2019-w-reklamie-zewnetrznej-prognozy-na-2020-rok,7170792653461633a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-influencer-marketingu-trendy-na-2020,7170791795263105a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wideo-w-internecie-co-wydarzylo-sie-w-2019-roku-jaki-bedzie-2020-rok,7170790984304257a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pawel-patkowski-dyrektor-komunikacji-marketingowej-orange-polska-podsumowuje-2019-rok,7170790729393793a ##

PODSUMOWANIERok dwóch nowych platform: Spotify i Netfliksa oraz innych platform dostarczających produkty muzyczno-filmowe na życzenie. Coraz silniejszy wpływ social media na przekazywanie spersonalizowanej informacji. W event marketingu dalszy ciąg procesu łączenia się świata realnego z digital. Rosnący potencjał SEO. Wzmagająca się konkurencja na rynku, coraz większe możliwości urządzeń mobile, przyspieszający transfer danych, coraz większe wymogi (i szanse) omnichannelingu.

WYDARZENIE ROKUInside Trends w Warszawie- bardzo wartościowa impreza dla branży nowych technologii, odpowiadające na pytania co już się zadziało i co może się zadziać w przyszłości w obszarach m.in. FinTech i Business 4.0.

SUKCES ROKUObjęcie funkcji prezesa telewizji Polsat przez Stanisława Janowskiego.

PORAŻKA ROKUZdecydowanie Big Brother, oglądalność poniżej oczekiwań rynkowych, zapewne za sprawą braku dobrego pomysłu reżysersko-realizacyjnego. Globalnie – dramatyczna porażka Alexy, AI Amazona, która doradziła 29-letniej Danni Morritt z Wielkiej Brytanii popełnienie samobójstwa. Angielka pytała o pracę serca, sztuczna inteligencja pozwoliła sobie na „myślenie” i zaproponowała samobójczy cios nożem w serce, co ograniczy przeludnienie planety i będzie „większym dobrem”. Amazon twierdzi, że już naprawił błąd, ale jego skutki będzie odczuwał pewnie jeszcze długo.

CZŁOWIEK ROKUJacek Kurski, za radykalne podniesienie oglądalności TVP, dużo udanych projektów telewizyjnych, w tym eventy sportowe, rozrywkę i niekonwencjonalne produkcje jak „Sanatorium miłości”, druga z rzędu wygrana Polski w Eurowizji Junior, oraz seriale historyczne o wysokim poziomie merytorycznym i edukacyjnym.

SERWIS/KAMPANIA/PROJEKT ROKUTVN „Starsza Pani może fiknąć” - za motyw miłości rodzicielskiej oraz produkcja online Fundacji Braci Colins „Pokoloruj marzenia” - za chęć niesienia pomocy najbardziej potrzebującym.

TREND ROKUMobile First, a przy tym coraz donioślejsza rola Experience Marketingu; Consumer First, odpowiedzialność społeczna marki - m.in. Fairtraide.

PROGNOZY NA 2020Postępująca coraz szybciej zmiana modelu konsumpcji mediów. Więcej budżetów lokowanych w kampaniach digitalowych, większa konkurencja w kampaniach Google’a, utrzymanie trendu Mobile First, większa personalizacja kampanii marketingowych w internecie w oparciu o modele behawioralne i oczywiście Big Data.

Wzrost nakładów na projekty marketingowe dedykowane dla pojawiających już się także w Polsce aplikacji i akcesoriów opartych na AR i VR, rosnących w siłę wobec rozpoczynających się wdrożeń 5G oraz coraz szybszego internetu w określonych obszarach przestrzeni publicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej