3,6 mln widzów oglądało mecze szczypiornistów

Średnio 3,58 mln widzów oglądało na antenie Polsatu osiem meczów Polaków w Mistrzostwach Europy mężczyzn w piłce ręcznej. Największą oglądalność – 4,04 mln - miało spotkanie o trzecie miejsce z Islandią.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

Polsat w czasie emisji meczów miał 22,75 proc. udziału w grupie 4+, dzięki czemu był liderem telewizyjnego rynku przed TVP 1 (20,25 proc.), TVP 2 (17,87 proc.) i TVN-em (13,93 proc.). W grupie komercyjnej (16-49) udział Polsatu był jeszcze wyższy i wynosił 25,26 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Transmisje z meczów przyciągały przed ekrany głównie mężczyzn, osoby w wieku powyżej 35. roku życia, mieszkańców wsi i widzów z wykształceniem podstawowym i wyższym

Wpływy z reklam emitowanych przy meczach wyniosły 6,9 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Mistrzostwa Europy mężczyzn w piłce ręcznej oglądać można było także na antenie Polsatu Sport. Najwięcej widzów w tej stacji zgromadziło półfinałowe spotkanie Polski z Chorwacją, które w zeszłą niedzielę oglądało 960 tys. osób. Sportowa stacja pokazywała również mecze innych drużyn niż polska – spośród nich największą oglądalność miał nadany tego samego dnia finał Chorwacja - Francja (480 tys. widzów).

Oglądalność poszczególnych meczów Polaków

Widownia konkurencji w czasie emisji spotkań 

Profil widowni transmisji 

Top 15 meczów na antenie Polsatu Sport

 

 

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu