SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku

Show „Tylko muzyka. Must be the music” ogląda średnio 3,77 mln widzów. Polsat - w trakcie emisji programu - jest liderem rynku oraz o ponad 900 tys. poprawia swoje wyniki.

Tylko muzyka. Must be the music

Tylko muzyka. Must be the music

Format „Tylko muzyka. Must be the music” notuje stabilne wyniki. Średni udział w rynku po trzech odcinkach wynosi 24,43 proc. w grupie 4+ oraz 30,91 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 18,52 proc. w grupie 4+ oraz 18,62 proc. udziału w grupie 16-49.

 

Data AMR SHR % SHR %(16-49)
05-03-2011 3699115 24,45% 30,54%
12-03-2011 3803371 25,16% 31,31%
19-03-2011 3792915 23,72% 30,87%
średnio 3765390 24,43% 30,91%
przed rokiem 2822892 18,52% 18,62%

 
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Polsat jest w trakcie „Tylko muzyki” (sobota 20.00 – 21.25) liderem rynku w obu omawianych grupach wiekowych. Druga pozycja przypada TVP2, emitującej „Bitwę na głosy” (21,78 proc udziału - poczytaj więcej o programie), zaś trzecia Jedynce („Chichot losu”; 17,74 proc. udziału). 

„X Factor” wiosennym hitem TVN

Kanał AMR SHR % SHR %(16-49)
POLSAT 3765390 24,43% 30,91%
TVP2 3361218 21,78% 18,42%
TVP1 2737154 17,74% 13,41%
TVN 1562507 10,12% 12,45%


Program oglądają przede wszystkim mieszkańcy wsi, małych miast, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. 

Profil Polsat ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 43,90% 91
Kobiety 56,10% 108
Wiek  4-9 3,16% 53
 10-15 8,70% 128
16 - 19 4,44% 79
20 - 24 4,77% 61
25 - 29 7,91% 89
30 - 34 9,43% 114
35 - 39 8,99% 122
40 - 44 8,26% 129
45 - 49 8,56% 124
50 - 54 10,78% 134
55 - 59 8,86% 114
60+ 16,12% 80
Wlk. miasta Wieś 41,86% 107
< 50 tys. 26,22% 109
50-100 tys. 7,39% 86
100-200 tys. 8,77% 108
> 200 tys. 15,77% 78
Zawód Top management 8,37% 96
Pracownicy średniego szczebla 13,71% 91
Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,41% 122
Emeryci 24,66% 96
Inni 28,85% 94
Wykształcenie Podstawowe 48,39% 107
Średnie 29,93% 101
Wyższe 9,82% 78
Inne 11,86% 93



Program "Must be the music. Tylko muzyka" powstaje na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem jest firma Intergalatic, zaś oficjalnym partnerem portal Facebook.com (profil formatu lubi ponad 160 tys. osób).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Oglądam. Dobra realizacja, fajne jury, porządna pora emisji.
8 8
odpowiedź
User
Zasmach
Tak czuję, że jeśli jakaś gwiazd(k)a miałaby się narodzić z takiego talent-show, to będzie to ktoś z Must be the music. Tu jest najwięcej ciekawych ludzi.
8 8
odpowiedź
User
nick
Fajny show!
8 8
odpowiedź
User
kamo
najwięcej ciekawych ludzi,jury ,fajni prowadzący ! POLSATOWI SIE UDAŁO !!! BRAWA !!! Bije na kolana Bitwę na głosy to widać!!!!! X Factor jest słabszy od MBTM bo tam nic sie nie dzieje sami wokaliści a tu zespoły itp. i jest kolorowo :)
8 8
odpowiedź
User
piotr
"Program oglądają przede wszystkim mieszkańcy wsi, małych miast, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim". Ok, już rozumiem, dlaczego mi się nie podoba.
8 8
odpowiedź