SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„3 kroki do idealnego nawilżenia skóry” w kampanii kosmetyków Dermedic

W prasie, internecie, aptekach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa dermokosmetyków Dermedic. Akcję, prowadzoną pod hasłem „3 kroki do idealnego nawilżenia skóry”, ich producent przygotował z firmą Redquark Studio.

Kampania podkreśla, że dermokosmetyki Dermedic dzięki formule trzystopniowej pielęgnacji nawilżającej przynoszą ulgę skórze przesuszonej i odwodnionej. Akcja tak samo jak promowane w niej produkty jest skierowana do kobiet mających skórę skłonną do podrażnień i alergii, które sięgają po produkty apteczne. Reklamy mają za zadanie wesprzeć sprzedaż kosmetyków Dermedic oraz wzmocnić wizerunek tej marki jako eksperta w zakresie rozwiązywania problemów skóry.

Kampania obejmuje outdoor, prasę (m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Glamour”, „Claudia”), internet (akcja testowania serum nawilżającego w serwisie Wizaz.pl, aktywności w blogosferze) oraz apteki (materiały POS, m.in. zestawy trzech promowanych produktów).

Kreacją reklam zajęło się Redquark Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Dermedic.

Dołącz do dyskusji: „3 kroki do idealnego nawilżenia skóry” w kampanii kosmetyków Dermedic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl