SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

35 tys. widzów ogląda drugi sezon „Miłości na bogato”

Drugą serię „Miłości na bogato” ogląda 34,6 tys. widzów, czyli więcej niż gromadziła nadawana jesienią pierwsza edycja. Viva w czasie nadawania serialu wygrywa z MTV i 4fun.tv i ma wyniki lepsze od średniego udziału stacji.

bohaterowie drugiego sezonu „Miłości na bogato”Article

Premierowe odcinki „Miłości na bogato 2” oglądać można w soboty o 19.00, począwszy od 22 marca br. Pokazane przez stację Viva Polska pierwsze trzy odcinki produkcji zgromadziły przed telewizorami średnio 34,6 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność serialu spada. Pierwszy odcinek przyciągnął przed ekrany 48,6 tys. osób, drugi - 44,8 tys., a trzeci - już tylko 10,7 tys.

Oglądalność „Miłości na bogato” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

22-03-2014

48 595

0,36%

0,77%

29-03-2014

44 794

0,34%

0,62%

05-04-2014

10 707

0,09%

0,23%

Średnio:

34 617

0,27%

0,55%

Dane telemetryczne pokazują, że „Miłość na bogato” notuje wyższe wyniki od średniego dobowego udziału kanału Viva Polska, który w okresie od 22 marca do 5 kwietnia br. wynosił odpowiednio 0,15 proc. i 0,26 proc.

Druga seria serialu w porównaniu do pierwszej serii produkcji zyskała 7,4 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki premierowej edycji „Miłości na bogato” (pokazywane w czwartki o 19.30 w okresie od 29 sierpnia do 12 września br.) oglądało 27,2 tys. osób (przekładało się to odpowiednio na 0,22 proc. i 0,35 proc. udziału).

W czasie nadawania „Miłości na bogato” Viva Polska zajmuje drugie miejsce wśród kanałów rozrywkowych i muzycznych dla młodzieży. Liderem w tym czasie jest Eska TV z wynikiem na poziomie 0,87 proc., ale stacja ta nadaje także w naziemnej telewizji cyfrowej. Trzecie miejsce zajmuje kanał 4fun.tv. (0,18 proc. udziału), a czwarte - MTV Polska (0,06 proc.).

Widownia produkcji na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Eska TV

113 313

0,87%

1,50%

Viva Polska - Miłość na bogato

34 617

0,27%

0,55%

4fun.tv

23 162

0,18%

0,36%

MTV Polska

7 872

0,06%

0,16%

Jak wynika z danych Omniture dla Viacomu, pierwszy odcinek „Miłości na bogato” udostępniony w internecie na stronie vod.pl i na stronie Vivy wyświetlono 6 118 razy. Kolejnych odcinków nie można już oglądać w sieci.

„Miłość na bogato” to połączenie serialu fabularnego i reality-show. Produkcja opowiada o grupie młodych, zamożnych ludzi z Warszawy, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu, w produkcji grają amatorzy wcielający się w postaci bliskie sobie. W obsadzie drugiej serii produkcji są m.in.: znana z „Top model” Marcela Leszczak, były uczestnik „You Can Dance” Gabriel Piotrowski, a także aktorka Joanna Kurowska i szwedzka modelka Michaela Sorle.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 35 tys. widzów ogląda drugi sezon „Miłości na bogato”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
drobek
Rekordowa publika. COś jak TV Trwam lub TV Republika... A może to ci sami? :)
odpowiedź
User
Runo
Gratuluję produkowania g....na i przechwalania się tym. No ale jaki pan, taki kram.
odpowiedź
User
Troy
Gdzieś tam pod nami na pewno jest dno.
odpowiedź