360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

Należąca do Grupy ClickAd  spółka 360e-com, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu - omnichannel retargeting, wspiera markę odzieżową Orsay w działaniach remarketingu. Firma zdecydowała się rozszerzyć współpracę na rynek niemiecki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

Marka 360e-com funkcjonuje na rynku od września 2018 roku. Powstała poprzez połączenie spółek niezależnych Clickonometrics i Conversion Labs. Oferuje kompleksową usługę na polskim rynku w zakresie retargetingu. Działania polegają na ratowaniu sprzedaży w ecommerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych.

Z marką Orsay spółka współpracowała za pośrednictwem Conversion Labs od 2017 roku, zajmując się kompleksową obsługą w zakresie email retargetingu. Teraz współpracę rozszerzono na rynek niemiecki.

- Pomimo krótkiego okresu działań dla Orsay na europejskich rynkach oraz nieustannej konieczności optymalizacji parametrów kampanii, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Dotychczasowe wyniki znacząco przekroczyły nasze oczekiwania i w dalszym ciągu bardzo dynamicznie rosną - mówi Krzysztof Łada, prezes zarządu 360e-com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana