SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication z klientem z branży cukierniczej

Agencja 38 Content Communication prowadzi działania komunikacyjne dla producenta słodyczy Unitop oraz jego marek - Amki TO GO i Amki Superfoods.

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – sezamków Amki TO GO oraz Amki Superfoods (która niebawem będzie mieć premierę rynkową).

Działania po stronie Unitop realizuje Svetlana Vnučko (dyrektor marketingu) oraz Marlena Skrzypczyńska (junior brand manager). Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół: Justyna Giers oraz Marcin Ścigała. Strategię komunikacji opracowała Martyna Solińska.

Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication z klientem z branży cukierniczej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl