38 Content Communication z klientem z branży cukierniczej

Agencja 38 Content Communication prowadzi działania komunikacyjne dla producenta słodyczy Unitop oraz jego marek - Amki TO GO i Amki Superfoods.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
38 Content Communication z klientem z branży cukierniczej

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – sezamków Amki TO GO oraz Amki Superfoods (która niebawem będzie mieć premierę rynkową).

Działania po stronie Unitop realizuje Svetlana Vnučko (dyrektor marketingu) oraz Marlena Skrzypczyńska (junior brand manager). Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół: Justyna Giers oraz Marcin Ścigała. Strategię komunikacji opracowała Martyna Solińska.

Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska