38Content Communication kontynuuje działania dla UNICEF Polska

Agencja 38Content Communication ponownie wspiera kampanię „UNICEF dla Biznesu”. W ramach pierwszej odsłony UNICEF Polska wspólnie z przedstawicielami biznesu odpowiedział na pytanie, w jaki sposób działać efektywnie i skutecznie. Tegoroczna edycja została skierowana do środowiska marketerów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
38Content Communication kontynuuje działania dla UNICEF Polska

Kampania „UNICEF dla Biznesu” przełamuje stereotypowe podejście do postrzegania współpracy organizacji NGO z biznesem. W ramach ubiegłorocznych działań odbyły się warsztaty z przedstawicielami kilkunastu firm, których efektem był przewodnik „NGO i Biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jan-bratkowski-unicef-polska-rzecznik-prasowy ##

„UNICEF dla Biznesu”

Inspiracją dla drugiej odsłony kampanii była zmieniająca się rzeczywistość, w jakiej funkcjonuje biznes i organizacje NGO, w kontekście obowiązku raportowania pozafinansowego. „UNICEF dla Biznesu” odpowiada na wyzwania, przed którymi stają marketerzy odpowiedzialni w wielu firmach za realizację celów CSR/ESG.

W ramach tegorocznych działań wspólnie z Shortlist Consulting została stworzona kampania skierowana do środowiska marketerów. UNICEF Polska objął patronatem konkurs CMO Awards i kategorię Purpose Ambassador, a także przeprowadził badanie oraz spotkanie branżowe, w którym wzięło udział kilkudziesięciu marketerów z największych firm – zarówno polskich, jak i międzynarodowych.

– Zależy nam na dialogu z osobami, które odpowiadają za kwestie związane z obszarami CSR i ESG. W wielu firmach te zadania są podejmowane przez Działy Marketingu. Dlatego zaprosiliśmy ich do dyskusji o wyzwaniach, z którymi się mierzą, a w rozwiązaniu których my, jako przedstawiciele świata NGO, możemy im pomóc. Organizacje takie jak UNICEF mają wiedzę i doświadczenie w kwestiach ESG i mogą pomóc firmom w identyfikacji i realizacji działań, które mają pozytywny wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie firmą – podkreśla Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.

Do zadań agencji 38Content Communication należy wsparcie działań media relations, koordynacja działań eventowych oraz procesu badawczego, jak również wspieranie działań z zakresu PR korporacyjnego podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"