SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38PR & Content Communication wypromuje markę Whirlpool

Agencja 38PR & Content Communication rozpoczęła współprace z Whirlpool w zakresie PR produktowego dla urządzeń AGD m.in. z linii Supreme No Frost, Supreme Care oraz Absolute.

Article

Do zadań agencji należy realizacja kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” oraz promocja Akademii Kulinarnej Whirlpool w Warszawie i Wrocławiu.

Ze strony 38PR & Content Communication projekt realizują: Katarzyna Życińska, Monika Wlaźniak, Agnieszka Oleszczyk i Joanna Rożniakowska.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 38PR & Content Communication wypromuje markę Whirlpool

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl