SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„400 km więcej” w kampanii Bridgestone

Pod hasłem „400 km więcej od Bridgestone” trwa promocja opon Bridgestone z serii Premium. Akcję - realizowaną przez agencję Sales Link - wspiera kampania reklamowa.

Promocja „400 km więcej od Bridgestone” jest adresowana do kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Każda osoba, która do końca kwietnia kupi opony Bridgestone z serii Premium oraz udostępni dowód tego zakupu oprócz zawieszki zapachowej otrzyma kartę paliwową o wartości 100 zł do zrealizowania na stacjach BP. Znaczenie tej nagrody jest podkreślane w haśle głównym akcji - „400 km więcej od Bridgestone”.


 

Promocji - w której do rozdania jest 20 tys. zawieszek zapachowych i 300 kart paliwowych, a po ich wyczerpaniu - 200 czapek - towarzyszą działania reklamowe w radiu (stacje z pakietów RMF z Klasą i Zet Barometr), internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Za przygotowanie i realizację akcji oraz kreację wspierających ją reklam odpowiada agencja field marketingowa Sales Link (z TBWA\Group Poland). Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe zakup przez PHD Media Direction (radio) i Media Effective Group (internet).

Dołącz do dyskusji: „400 km więcej” w kampanii Bridgestone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl