SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4fun Media chcą mieć kanał edukacyjny na multipleksie

Spółka 4fun Media zdecydowała się na udział w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca, posiadający obecnie wyłącznie kanały muzyczne, zgłosił do niego kanał edukacyjno-poznawczy.

4fun Media chcą mieć kanał edukacyjny na multipleksie

- Jesteśmy nadawcą telewizyjnym, chcemy wyjść poza segment stacji muzycznych - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Czekała, prezes 4fun Media. Informuje, że w ofercie stacji znajdą się produkcje polskie i zagraniczne, z przewaga tych pierwszych. Szczegółów nie chce na razie ujawnić.

Czekała przyznaje, że w przypadku gdyby 4fun Media nie otrzymało koncesji na nadawanie naziemnie, spółka rozważy uruchomienie tego projektu jedynie w kablu i na satelicie.

4fun Media to nadawca trzech stacji muzycznych 4fun, tv, rbl:tv i TV.Disco, a także właściciel spółki Program zajmującej się dystrybucją kanałów telewizyjnych. Spółka bezskutecznie startowała już w poprzednim konkursie na nadawanie na MUX-1 organizowanym w 2011 roku z kanałem 4fun.tv.

Konkurs na ostatnie cztery miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej KRRiT ogłosiła pod koniec grudnia 2012 roku. Szukała w nim nadawców czterech programów o charakterze: społeczno-religijnym, filmowym, edukacyjno-poznawczym oraz dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Przyjmowanie wniosków w konkursie zakończyło się w poniedziałek 25 lutego br. Dotąd do KRRiT wpłynęło w sumie 12 zgłoszeń (więcej na ten temat). Nowe stacje na MUX-1 pojawią się najpóźniej do 28 kwietnia 2014 roku w miejsce kanałów TVP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 4fun Media chcą mieć kanał edukacyjny na multipleksie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan sebastian bach
widać że dominowanie na rynku muzycznym tandety , szmiry jest promowane tylko pytanie dla jakiego odbiorcy 18- 24 lata a reszta jest pomijana . Bo zamiast stworzenia czegoś neutralnego woli się robić na siłę bo naciąganie małolata jest najlepsze na kasę .
odpowiedź