SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4Fun Media współpracuje z siecią partnerską LifeTube

4Fun Media niedawno rozpoczął współpracę z siecią partnerską LifeTube, dzięki której powstały dwa nowe programy w 4Fun TV: „Na pełnej” i „4Fun Tube”. Spółki zapowiadają kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.

- Współpraca z LifeTube jest naturalną, ale również bardzo istotną zmianą w naszej strategii kontentowej. Pierwszy raz na tak szeroką skalę wchodzimy w kooperację z siecią partnerską oraz jej influencerami. Jeśli projekt okaże się sukcesem, w najbliższej przyszłości pojawią się kolejne formaty programowe tworzone we współpracy z osobowościami znanymi do tej pory tylko z sieci internet - mówi Mateusz Górecki, członek zarządu 4Fun Media. - Cieszymy się z nowej strategii współpracy z 4Fun.TV. Jako sieć partnerska YouTube od dawna podkreślamy, że między telewizją a wideo w sieci istnieje konwergencja mediów, a nie rywalizacja. Jesteśmy przekonani, że współpraca będzie korzystna zarówno dla naszych twórców, jak i stacji 4Fun.TV, która ma doświadczenie w realizacji programów z polskimi youtuberami - dodaje Paweł Stano, prezes LifeTube.

Efektem dotychczasowej kooperacji obu podmiotów są dwa nowe programy telewizyjne, które od połowy lutego można oglądać w 4Fun TV. Do obu audycji nadawca zaangażował czołowych youtuberów.

Pierwszą nowość, czyli „Na pełnej” prowadzą Adam Strycharczuk i Jan Frączek. W ramach tej audycji przedstawiają oni swoje autorskie materiały, w których m.in. przedstawiają najciekawsze filmy z Youtube, oraz przeprowadzają wywiady z innymi youtuberami. - Nie brakuje znanych gości w niecodziennych rolach, dobrego humoru i zupełnie nowych parodii - informuje biuro prasowe 4Fun Media.

Cykl wykorzystuje 4Fub Bota na facebookowym profilu 4Fun.TV, w którym widzowie mogą zadawać pytania prowadzącym i komentować ich poczynania.

Drugą nowością stacji jest „4Fun Tube” - codzienne pasmo, w którym widzowie pomiędzy klipami muzycznymi będą mogli oglądać najciekawsze filmy z Youtube, a także specjalnie przygotowane produkcje przez twórców internetowych. Do tego cyklu kanał 4Fun TV zaangażował takich youtuberów, jak: Adbuster (Marek Hoffman), Alexxis Ola (Aleksandra Żelazowska), Lucas Adelon Rembas (Łukasz Rembas), Okoń w sieci (Marcin Okoniewski), Kameralnie (Patryk Brzozowski), Osipowiczka (Katarzyna Osipowicz), Para absurdu - Klaudia Tyszkiewicz oraz Mateusz Beszter

Dodatkowo w paśmie „4Fun Tube” pojawią się dotychczasowi prezenterzy 4Fun TV: Jacek Januszko z programem „Pora Obiadowa”, Kristina Kurchewa „Kristina Radzi” oraz Łukasz Soblik „Wróż Dandris”.

„4Fun Tube” na antenie 4Fun TV oglądać można codziennie w godzinach popołudniowych i wieczornych, począwszy od 18 lutego br.

Średni udział 4Fun TV w Polsce w 2018 roku wyniósł 0,13 proc.

Dołącz do dyskusji: 4Fun Media współpracuje z siecią partnerską LifeTube

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wow
Youtuberzy z kilkudziesięciotysięcznymi zasięgami będą mieli program w telewizji o zasięgu 500 osób. I to jest coś nowego. Tzw odwrócony trynd - ot i marketingowy chłit.
odpowiedź
User
vfvb
Youtuberzy z kilkudziesięciotysięcznymi zasięgami będą mieli program w telewizji o zasięgu 500 osób. I to jest coś nowego. Tzw odwrócony trynd - ot i marketingowy chłit.
Nie kompromituj się
odpowiedź