6 proc. polskich internautów odwiedza strony o diecie, Vitalia.pl liderem

Średnio niemal 6 proc. internautów przynajmniej raz w miesiącu wchodzi na strony dotyczące diety, odchudzania i fitnessu. Najchętniej odwiedzany jest portal Vitalia.pl - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.

km
km
Udostępnij artykuł:

W marcu 2013 roku serwisy poświęcone zdrowemu stylowi życia, poradom żywieniowym i sportowym odwiedziło 1,2 mln polskich internautów. Niemal 64 proc. odbiorców tego typu stron stanowią kobiety. Częściej śledzą je również osoby w wieku 25-34 lata (31 proc.), internauci z wykształceniem niepełnym wyższym lub wyższym (47 proc.), mieszkańcy wsi (28 proc.) oraz miast do 20 tys. mieszkańców (19 proc.), a także użytkownicy z województwa mazowieckiego (17 proc.).

Na strony poświęcone zdrowemu stylowi życia, poradom żywieniowym i sportowym internauci najczęściej zaglądają w styczniu, a najrzadziej we wrześniu.

grafika

Z kolei najpopularniejszym serwisem poświęconym dietom, odchudzaniu i fitness jest Vitalia.pl, który w marcu odwiedziło niemal 590 tys. użytkowników. Wśród najczęściej przeglądanych witryn znalazły się także Fitness.sport.pl (159 tys.) oraz Pomper.pl (120 tys.).

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych Megapanel PBI/Gemius (zobacz pełne wyniki z marca). Badanie jest realizowane metodą panelową na reprezentatywnej grupie internautów, obejmuje blisko 18 tys. polskich stron www.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej