70 tys. pobrań aplikacji płatności mobilnych IKO

Ponad 70 tys. osób aktywowało aplikację płatności mobilnych IKO. 7 proc. aktywowało ją na urządzeniach z systemem Windows Phone.

km
km
Udostępnij artykuł:

Płatności mobilne IKO funkcjonują od ponad siedmiu miesięcy, a od dwóch są również dostępne dla osób niebędących klientami PKO Banku Polskiego. Bezpłatną aplikację IKO można pobrać ze Sklepu Windows Phone.

Windows Phone w ogólnej liczbie aktywowanych aplikacji IKO stanowi ponad 7%, a w dynamice nowych aktywacji zajmuje drugie miejsce wśród platform mobilnych.

Użytkownicy IKO dokonują transakcji średnio co dwie minuty - od startu usługi przeprowadzono ich ponad 170 tys. na łączną kwotę 45 milionów złotych. Telefony najczęściej wykorzystywane są do wypłaty gotówki z bankomatów PKO BP (ok. 75% wszystkich transakcji). Kolejną najbardziej popularną funkcją IKO są płatności w sklepach internetowych, w których klienci zapłacili za pomocą aplikacji 17 tys. razy. Inne funkcje aplikacji to realizacja płatności w sklepach, przelew na numer telefonu oraz generowanie czeków.

grafika

Płatności mobilne za pomocą IKO można obecnie realizować w ponad 60 tys. terminali płatniczych eService w całej Polsce. Telefonem można także wypłacać gotówkę w ponad 3 tys. bankomatów PKO BP oraz płacić za zakupy w 8 tys. sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24 i Transferuj.pl.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?