SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

825 tys. widzów oglądało talk-show Ewy Drzyzgi „36,6”. 4,46 mln zł z reklam

Nowy program „36,6” gromadził średnio 825 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,46 mln zł.

Ewa Drzyzga, fot. TVNArticle

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 1 kwietnia do 20 maja 2017 roku. Średnia oglądalność pierwszej edycji programu wyniosła 825 tys. widzów, co przełożyło się na 8,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek pokazany 22 kwietnia br. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 988 tys. osób.

TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas „Chłopaków do wzięcia” i „Wydarzenia”, co przełożyło się na 12,46 proc. udziału. Druga była Dwójka („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 9,51 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 („O! Polskie przeboje” i „Wojenne dziewczyny”; 5,30 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak wiceliderem, przegrywając tylko z Polsatem. Trzecia w tych ujęciach była Dwójka, a czwarta - Jedynka.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach medycznego talk-show wyniosły 6,46 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada ub.r.) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6°C” Ewa Drzyzga prezentowała historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazywała najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawiała również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 825 tys. widzów oglądało talk-show Ewy Drzyzgi „36,6”. 4,46 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
To raczej drugiego sezonu nie będzie. Ciągle się zastanawiam dlaczego nie dali Ewy Drzyzgi do Dzień Dobry TVN, raczej by się tam sprawdziła.
odpowiedź
User
Linn
To raczej drugiego sezonu nie będzie. Ciągle się zastanawiam dlaczego nie dali Ewy Drzyzgi do Dzień Dobry TVN, raczej by się tam sprawdziła.

Może dlatego, że mieszka w Krakowie?
odpowiedź
User
pavv
p. Ewa za bardzo przesiąkła Rozmowami w toku i ten program wyglądał podobnie. 3 - 5 min. na liźnięcie danego tematu i koniec. Można się było dowiedzieć co najwyżej tyle ile w Wikipedii można znaleźć.
odpowiedź