SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola

Wpływy z reklam telewizyjnych przy wszystkich transmisjach meczów fazy grupowej Euro 2012 w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz TVP HD wyniosły ponad 83 mln złotych. Najwięcej na reklamy wydała Coca-Cola.

Z analizy Nielsen Audience Measuerment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że przy 24 pierwszych spotkaniach Euro 2012, wyemitowano ponad 3 tysiące spotów, które łącznie zajęły prawie 12,5 godziny czasu antenowego.

>>> McDonald's i Warka najmocniej reklamowe przy Euro 2012. „TVP odstraszyła reklamodawców”

Korporacje, które wydały najwięcej na reklamę przy dotychczasowych meczach Euro 2012 to: Coca-Cola (9 mln zł), McDonald’s (8,3 mln zł) i Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł). Cztery pierwsze miejsca w zestawieniu zajęli oficjalni sponsorzy Euro 2012.

>>> Przynajmniej jedną minutę meczów Euro 2012 obejrzało 31,5 mln osób

Dołącz do dyskusji: 83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koks
No tak to będzie kasiorka na premie dla zarządu oraz dla dyrektorów anten, oddziałów i dla reszty familii :-)
odpowiedź
User
eq
A pan Marek Sawicki gdzie?
odpowiedź
User
Fixer
Precz z abonamentem jak sami na siebie zarabiają!
odpowiedź