84 proc. Polaków będzie pracować podczas przerwy świątecznej

Między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem będzie pracować aż 84 proc. Polaków – wynika z badania RedShift Research. 69 proc. dlatego że musi, a 31 proc. – bo chce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

84 proc. Polaków, którzy będą pracować w tym roku między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem, to o 7 proc. mniej niż odsetek deklarujących to samo Hiszpanów i Francuzów oraz o 2 proc. mniej niż Włochów. Z drugiej strony prawie 30 proc. respondentów z Wielkiej Brytanii twierdzi, że nigdy nie pracowało w tym okresie i nie będzie tego robić także w bieżącym roku. Aż 69 proc. Polaków – najwięcej spośród ankietowanych z poszczególnych państw – przyjdzie do pracy między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem, dlatego że musi, a tylko 31 proc. zrobi to na własne życzenie. W Niemczech chętnych do pracy w tym okresie jest aż 55 proc. osób. Z drugiej strony Polacy przodują w Europie pod względem aktywności zawodowej w Sylwestra – aż 58 proc. respondentów nie ma wtedy wolnego. Badanie o pracy między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem zostało przeprowadzone w listopadzie przez RedShift Research na zlecenie Skype’a. Ankiety objęły 7017 osób z Polski, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii Rosji, Turcji i Niemiec.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę