SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

85 lat tradycji Kolejorza

W 2007 KKS Lech Poznań obchodzi 85 lat swego istnienia.

Z tej okazji przygotowano kampanię outdoorową, w której głównym motywem jest nawiązanie do tradycji klubu pod hasłem „Duma i Tradycja” m.in. poprzez powrót do starego herbu Kolejorza.

„Warka”, jako sponsor strategiczny KKS Lech Poznań wspiera działania jubileuszowe klubu. Jednym z nich jest spot reklamowy dedykowany obchodom 85-lecia Kolejorza, przygotowany przez „Warkę”. Film prezentuje fragmenty najważniejszych meczów w historii KKS Lech Poznań przeplatane ujęciami czołowego piłkarza klubu – Piotra Reissa.

Spot będzie emitowany w wielkopolskiej telewizji regionalnej WTK, przed seansami
w poznańskim Multikinie oraz na stronach internetowych klubu.

„Warka” realizuje strategię „uznania wśród konsumentów”. Szczególnie ważnym regionem są okolice miasta Warki i Radomia gdzie pojawią się billboardy, siatki wielkoformatowe oraz autobusy z hasłem „Nasza Warka zdobywa uznanie w całej Polsce!”. Hasło to ma na celu budowania poczucia dumy wśród konsumentów w regionie, z którego pochodzi „Warka”. „Warka” jest też sponsorem drużyny piłkarskiej Radomiak - podano w komunikacie.

Za kreację kampanii „Duma i Tradycja” i „Nasza Warka zdobywa uznanie w całej Polsce!” odpowiada agencja Just.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 85 lat tradycji Kolejorza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl