SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

85 tys. widzów nowych odcinków programu „Dorota Gawryluk zaprasza” w Polsat News

Drugi sezon programu „Dorota Gawryluk zaprasza” po trzech odcinkach gromadzi średnio 85 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności kanałów newsowych.

Dorota Gawryluk, fot. polsat Article

Nowe odcinki programu „Dorota Gawryluk zaprasza” w Polsat News oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 20 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków produkcji (wyemitowanych do 4 października br.) wyniosła 85 tys. widzów, co przełożyło się na 0,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek audycji. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 122 tys. osób.

Dla porównania, pierwszy sezon programu Doroty Gawryluk pokazywany wiosną br. po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 139 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,92 proc. udziału w 4+, 0,55 proc. w 16-49 oraz 0,80 proc. w 16-59.

Polsat News w czasie emisji nowego programu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem jest stacja TVP Info, która ma wtedy 2,87 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajmuje TVN24 (2,31 proc. udziału).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 liderem jest kanał TVN24.

W każdym odcinku audycji dziennikarka Dorota Gawryluk spotyka się z gośćmi, z którymi rozmawia na bieżące tematy społeczno-polityczne. Program realizowany jest w studiu zewnętrznym z udziałem publiczności. To autorski format Doroty Gawryluk, nad którym pracowała od ub.r.

Audycję na antenie stacji oglądać można we wtorki o godz. 21.00, począwszy od 5 września br.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 1,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 85 tys. widzów nowych odcinków programu „Dorota Gawryluk zaprasza” w Polsat News

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ALDEK
Był czas ,że ceniłem dziennikarkę , teraz straciłem dla niej uznanie bo straciłem je do całej stacji .Zbyt mocno opowiada się po jednej stronie.
17 5
odpowiedź
User
les
85 tysięcy! Łał! Konkurencja drży
22 4
odpowiedź
User
Nick
Dziwne, że ktoś pozwala jej robić tak nudne show. Kompletnie bez pomysłu „autorski pomysł”.
15 2
odpowiedź
User
mycek
Trzecie miejsce... Czyli podium. Tylko - ile jest tych stacji? Przypominam: "W meczu ZSRR-USA zawodnicy radzieccy zajęli zaszczytne drugie miejsce, a Amerykanie byli przedostatni".
19 1
odpowiedź
User
Artek
Coś jak widownia tvp kielce....
12 1
odpowiedź
User
bbb
No nic dziwnego. Program jak każdy inny, bez autorskiego pomysłu. Prowadząca bez polotu, weny i jakiegokolwiek publicystycznego drygu, ogranicza się do zadania pytania i zwracania uwagi gościom, żeby odpowiadali na pytanie. Autorce programu wydaje się, że zaproszenie gości o wyrazistych poglądach wystarczy. No nie wystarczy, trzeba umieć moderować rozmowę. Chociaż z drugiej strony, jak się zaprasza Tarczyńskiego i mówi z nim jednym głosem, to ciężko to nawet nazwać próbą moderacji.
7 5
odpowiedź
User
PIOTR
BRAWO DOROTKA !!!NIE BYLO TO JAK W TVP....
9 3
odpowiedź
User
kozanostra1992
Mam wrażenie, że w tej TV tylko Informacje, Graffiti, Agropasja i Skandaliści są wyrazistymi programami... reszta to publicystyczne popłuczyny!!! :P
4 0
odpowiedź
User
MAGDA
Jak prowadzila"WIADOMOSCI'ogladal=lo ja 8,5 mln widzów...Duży odskok.
3 0
odpowiedź
User
a345
Oj ten program to taki bezbarwny i nudny wręcz jest
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing