SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

870 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. TVP2 wypada słabiej od konkurencji

Nowy program „Przygarnij mnie” ogląda średnio 873 tys. widzów. TVP2 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Article

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków nowego cyklu „Przygarnij mnie” wyniosła 873 tys. osób. Przełożyło się to na 6,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest na antenie TVP2 w niedziele o godz. 18.55, począwszy od 29 marca br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek audycji, którą przyciągnął przed telewizory uwagę 927 tys. osób.

Oglądalność audycji odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-03-2015

18:55:20

927 001

6,06%

05-04-2015

18:58:59

899 358

6,51%

12-04-2015

18:58:36

790 172

5,55%

Średnio:

873 012

6,05%

W paśmie nadawania „Przygarnij mnie” TVP2 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wówczas: teleturniej „Jaka to melodia?”, magazyn „Wiadomości naukowe” i „Wiadomości”, a udział tego kanału wynosi 20,15 proc. Dalej plasują się: TVN (gł. „Fakty”, „Sport” i „Pogoda”; 15,03 proc.) oraz Polsat („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda” i program „Państwo w państwie”; 13,36 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Przygarnij mnie” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 909 535

20,15%

11,46%

TVN

2 170 307

15,03%

15,91%

Polsat

1 928 489

13,36%

14,45%

TVP2 - Przygarnij mnie

873 012

6,05%

5,16%

„Przygarnij mnie” to cykl, w którym widzowie mogą śledzić losy siedmiu psów ze schroniska, które zostały zaadaptowane przez znane osoby. Podczas trwania programu opiekunowie i ich pupile biorą udział w rywalizacji, którą ocenia jury: Olga Frycz, Michał Olszański oraz Sylwester Wardęga. Audycję prowadzi Marzena Rogalska, a za jej produkcję odpowiada firma Jake Vision (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 870 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. TVP2 wypada słabiej od konkurencji

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lessi
Smutne to i zastanawiające, że wolimy oglądać skoki do basenu i disco polo, miast programu propagującego odpowiedzialne psie adopcje.
Później większość narzeka na medialną papkę i wypowiada modne w ostatnich latach: "nie mam telewizora". Ale co jakieś badanie oglądalności, to górują śmieciowe formaty i tania, przaśna rozrywka, a jak tylko coś ciut bardziej ambitnego nie daj boże, to nikt albo mało kto ogląda...
odpowiedź
User
Dereshex
Ten program wcale nie promuje adopcji tylko z psów robi cyrkowców, a przy okazji lansuje gwiazdki typu Nosel czy pani Miss.
odpowiedź
User
Adam
Wardęga wrzucając swój ostatni filmik do sieci część widzów zniechęcił do swojej osoby. Stą spadek.
odpowiedź